רחוב הזרם 10 תל אביב

ת.ד 11330 מיקוד 6111202

ג'ינגל עסקי – צליל המתנה לעסק

אם מרבית הלקוחות שלכם מגיעים דרך פניות טלפוניות, יש כלי שיווקי חשוב שכדאי לכם לאמץ. אם עוד לא הוספתם אותו לארסנל השיווק שלכם – זה הזמן להקליט אותו: מדובר בג'ינגל קליט לעסק, שהלקוחות שלכם ישמעו במקום צליל החיוג המשעמם כשהם מתקשרים אליכם. הג'ינגל יכול לכלול מסרים שיווקיים חשובים ומידע נוסף ללקוחות קיימים, לסייע ללקוחות שלכם לזכור את שם המותג ולגרום לו להראות גדול ורציני יותר.

 

ג'ינגל קליט – גם בזמן המתנה לנציג השירות

כאשר נציגי השירות שלכם בודקים פרטים עבור לקוח קיים שהתקשר על מנת לקבל פרטים בדבר השירות או המוצר שרכש, הלקוחות נאלצים להמתין בטלפון. לעיתים מדובר בהמתנה של מספר שניות, אך במקרים רבים מדובר בהמתנה ממושכת יותר. במקום לתת להם לשמוע מוזיקת מעליות גנרית, הם יכולים להיחשף לשירותים נוספים שהעסק שלכם מציע, ולשקול לרכוש מוצרים נוספים.

 

לדוגמה, סוכנות ביטוח המשרתת לקוחות בעלי ביטוח רכב יכולה להקליט ג'ינגל המשווק גם ביטוח דירה או ביטוח משכנתא, ולהתאים את הג'ינגל באופן אישי לכל מחלקה במשרד. מומלץ להוסיף לג'ינגל מבצעים קיימים ואפילו לציין מספר כוכבית מקוצר וקליט, אליו יוכלו להתקשר אם הם זקוקים לביטוח נוסף.

 

מלקוח פוטנציאלי – ללקוח משלם

איך הופכים את הג'ינגל לאפקטיבי יותר? נחזור לדוגמה של סוכנות הביטוח: לקוח ביטוח הרכב החדש שלכם לוקח משכנתא לדירה. הוא יזכור את מספר הכוכבית המושמע בג'ינגל ששמע כשהתקשר לחדש את ביטוח הרכב שלו בחודש הקודם. כך, בשילוב של ג'ינגל ושל מספר כוכבית – סגרתם עסקה מבלי להוציא אגורה נוספת על פרסום. קל וזול יותר מלפרסם את הג'ינגל ברדיו כדי להשיג לקוח חדש, נכון?

 

ניתוב השיחות באמצעות הג'ינגל

הג'ינגל מאפשר לכם לנתב את השיחות בצורה ידידותית, בשילוב מוזיקה בסגנון המתאים לעסק. תוכלו להפנות את הלקוחות שלכם למחלקות השונות תוך הוספת משפטי מכירה מנצחים, ולהתחיל את תהליך הפיכת הלידים שלכם ללקוחות משלמים עוד בטרם דיברו עם אדם אחד בחברה.

 

טיפ נוסף – מומלץ גם ליצור מספרי כוכבית שונים למחלקות השונות בחברה כמו מספר מקוצר לשירות לקוחות ומספר מקוצר אחר למחלקות השיווק, ולהטמיע אותם בג'ינגל הניתוב. בצורה כזו, הלקוחות שלכם יחייגו ישירות למחלקה המבוקשת בפעם הבאה, עם המספר שזכרו בעל פה.

 

לסיכום, ג'ינגל קליט יכול לשדרג כל עסק, להעלות את כמות הפניות הטלפוניות ולהפוך כל שיחה נכנסת לשיחת מכירה אפקטיבית, שמכניסה לכם מכירות אפילו בשעות בהן המשרד אינו פעיל.

 

 

 

Call Now Button