נתב שיחות עסקי IVR
הקשר עם לקוחות, ספקים ועובדים עומד במרכזם של מרבית העסקים בישראל ובעולם. בזכות זאת, מערכות הטלפוניה השתפרו כיום לאין ערוך ומסוגלות להציע מגוון שירותים שבעבר היו בלתי אפשריים.
החיסרון של מרכזיות אלה, שעבדו בצורה אנלוגית, היה המחיר הקבוע שנדרש להשקיע בהקמתן ולאחר מכן ההשקעה בתחזוקה השוטפת. תקן מיוחד של אדם בעל ניסיון בתקשורת היה משנה את השלוחות השונות ומאפשר לבצע פעולות מורכבות.
אכן, נתב שיחות עסקי זה היה נמצא בהישג ידן של חברות מבוססות בלבד. אך, כאשר האינטרנט החל להכנס לכל בית גם המרכזיה הטלפונית שינתה את פניה.
נתב שיחות לעסק וירטואלי, או מרכזיה לעסקים, שהחליף את הנתב הקלאסי החל לבצע את הפעולות הטכנולוגיות ביעילות רבה יותר ועם מנגנון המאשר לכל אחד לשנות הגדרות בלחיצת כפתור.
הפיצ'רים של מערכות ה-IVR החדשות
נתב שיחות לעסק של הדור החדש כולל מספר עצום של מאפיינים ושירותים ההופכים את התקשורת בעסק לקלה לתפעול ומאפשרים גם לסניפים מרוחקים או עובדים מהבית להיות חלק בלתי נפרד מהחברה – מבלי שהלקוח ידע להיכן נותב.
בין השירותים הבולטים של נתבי השיחות הווירטואליים ניתן למצוא:
• מדידת שיחות
• הקלטת שיחות
• אפשרות להוספת ג'ינגל מקצועי לפני מהמענה לשיחה או בזמן המתנה
• ניתוב שיחות למספר טלפונים במקביל (המאפשר לעובד פנוי לענות מהשלוחה שלו)
• שירות מסרונים (SMS)
• יכולות ניתוב מתקדמות (כמו העברת השיחה משלוחה לשלוחה במהירות)
• חיבור למערכות CRM
עוד מגוון עצום של פיצ'רים שמעניקים גם לחברה בינונית בגודלה תדמית של חברה מובילה בתחומה.
שילוב נתב שיחות עסקי IVR עם מספר כוכבית
יתרון נוסף שיש למערכות ה-IVR הוא יכולת להתממשק עם מספר כוכבית שניתן לפרסם באמצעי המדיה השונים.
בדומה לניתוח תוצאות קמפיין אינטרנט כעת אפשר לדעת בתוך דקות מה הביצועים של קמפיין במדיה הקלאסית המפנה למספר הכוכבית, כמה אנשים התקשרו למספר ואף להקליט את השיחות ולקשר בין הקו למערכת ה-CRM.
נתב שיחות לעסק – לסיכום,
נתבי שיחה עסקיים המבוססים על שילוב של תקשורת קווית עם יתרונות של ניהול בענן משנים את הדרך בה מערכי מכירות ושירות לקוחות עובדים היום.
המערכת מאפשרת לנתח תוצאות קמפיינים במספר רב של מדיות בזמן אמת וממקסמת את פוטנציאל ההמרה של כל אחד מהקמפיינים.