7 סיבות מדוע העסק שלך צריך חיוג מקוצר
אחד השינויים החשובים ביותר שנעשו באמצעי התקשורת המסורתיים בין הלקוח לבין בית העסק בתחום השיווק בשנים האחרונות הוא המצאתו של המספר המקוצר לבית העסק. למספר מקוצר ישנם יתרונות עצומים על פני המספר הרגיל, הישן והארוך בהרבה מאוד מובנים שמשליכים על לקוחות פוטנציאליים ועל לקוחות קיימים כאחד. כיום, כל בתי העסק הגדולים וכל בתי העסק שהשיווק חשוב להם עוברים מהמספר המסורתי הארוך למספר מקוצר. במאמר זה נמנה שבע סיבות למה חיוג מקוצר יכול לסייע לכם בעסק.
חיוג מקוצר – כל הסיבות למה העסק שלכם צריך את זה?
פרסום ברדיו
במידה ואתם מפרסמים או רוצים יום אחד לפרסם את העסק שלכם ברדיו הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לעשות הוא לדאוג למספר מקוצר. רוב האנשים שמאזינים לפרסומות ברדיו, מאזינים להן במהלך נסיעה, והחלק האחר לא שומר לידו דף ועט ולכן בסוף הפרסומת לא יהיה פנוי לשמוע את מספר הטלפון. לכן, מספר מקוצר בסוף הפרסומת יהפוך אותה ליעילה יותר.
ג'ינגל לעסק
במידה ואתם רוצים לכתוב ולהלחין ג'ינגל לעסק שלכם, בין אם בכוחות עצמכם ובין אם בסיוע של חברה מקצועית, חיוג מקוצר עם כוכבית הרבה יותר יתאים אליו מאשר מספר ארוך שיהיה קשה לשלב אותו במילים ולמצוא לו חריזה.
מיתוג העסק עם חיוג מקוצר
חברות רבות עשו מהמספר המקוצר שלהם מהלך של מיתוג ושיווק, מהלך שאותו לא ניתן לעשות עם מספר ארוך. חיוג מקוצר תמיד יתפוס יותר את עיניו של הלקוח ונוכל לשזור את המספר המקוצר עם הלוגו של העסק או המוטו שלו.
מקל על הלקוח
אחד היתרונות הגדולים של חיוג מקוצר עם כוכבית הוא העובדה שהוא מקל על הלקוח שלנו, על לקוחות פוטנציאליים ועל לקוחות קיימים כאחד. במידה ומדובר בלקוח פוטנציאלי אז יהיה לו הרבה יותר קל לזכור את המספר שלנו במידה וירצה לשכור את שירותינו. גם ללקוח קיים יהיה הרבה יותר קל לקבל שירות מאיתנו לאחר הרכישה היות והוא כבר זוכר בעל פה את המספר שלנו.
הגדלת נפח הפעילות
אנו עדים לכך שבתי עסק רבים שעברו מהמספר הארוך הרגיל למספר מקוצר עם כוכבית חוו עליה בפניות לבית העסק שלהם וכתוצאה מכך עליה בפעילות ובהכנסות בהתאם. כאשר לקוח מחפש נותן שירות או עסק מסוים ונתקל בשני מספרים ההעדפה הראשונה שלו תהיה להתקשר למספר הקל מבין השניים ולכן לבתי עסק בעלי מספר מקוצר עם כוכבית יתרון גדול מאוד על בתי עסק עם מספר רגיל וארוך.
הופך את הפרסום לברור יותר
מחקרים מראים שכאשר המסר אותו אנו רוצים להעביר בפרסומת ברור יותר, כך הסיכוי שהלקוח ייצור הנעה לפעולה הוא גם כן גדול יותר ואותו הדבר קורה עם חיוג מקוצר. כאשר בסופה של פרסומת מושמע מספר ארוך ולא קליט הפרסומת כאילו ירדה לטמיון אך במידה ובסופה של הפרסומת מספר קצר וקליט נוכל למקסם את היעילות של הפרסומת.
קל לזכור חיוג מקוצר
תמיד יהיה קל לזכור יותר מספר קצר מאשר מספר ארוך ולכן כל דבר שנותן לנו יתרון יחסי על המתחרים שלנו הוא מהלך חכם וטוב בהיבט השיווקי. המלצתנו היא להחליף את המספר הארוך ולעבור למספר מקוצר עם כוכבית, חשוב להדגיש כי המספר המקוצר מפנה את השיחות למספר הארוך והקבוע של העסק. מספר הכוכבית בעצם מחליף את המספר הארוך מבחינה שיווקית אך המספר הארוך והקבוע של העסק נשאר מחובר ולא מנותק, בקיצור עם כוכבית פלוס זה פשוט עובד.