כוכבית לשיחות קוליות היא אחד הכלים השיווקיים המשפיעים והחכמים ביותר שעסק יכול להשתמש בהם כדי לבנות נוכחות מותגית מרשימה, למשוך יותר לקוחות ולהגדיל את קצב הצמיחה שלו. על ידי שימוש במספר טלפון מקוצר, קליט וקל לזכירה המתחיל בסימן כוכבית, ניתן להפוך כל מודעה או פרסומת, בכל ערוץ מדיה אפשרי, לאפקטיבית ומושכת יותר. זהו כלי רב עוצמה שיכול לשנות את פני המשחק העסקי עבור חברות מכל הגדלים והתחומים.
באמצעות הוספת מספר שקל לזכור לקמפיין ניתן למקסם את הרווחיות שלו: כל שיחה נוספת המתקבלת יכולה לצרף לקוח פוטנציאלי לעסק. יתרון נוסף הוא היכולת לזכור את המספר שנים רבות לאחר שהפרסומת כבר אינה משודרת, ולהרחיב את הזמן בו לפרסומת יש אפקט על אלה ששמעו אותה בעבר.
אדם המאזין לרדיו או הצופה בטלוויזיה באופן קבוע נחשף לעשרות פרסומות. אם בעבר דף ועט היו בהישג יד בכל בית, היום מרבית האנשים אינם מחזיקים לידם אמצעי כתיבה נגיש. פרסומות המופיעות למספר שניות יכולות ליצור אפקט חיובי ולגרום ללקוח להתקשר, אך אם המספר המדובר איננו קליט – הצופה עשוי לשכוח את המספר המופיע בסופה.
נכון, יש חברות הבונות את כלל המותג שלהם על מספר רגיל בעל ספרה החוזרת על עצמה ("הקש על החמש – ביטוח ישיר", למשל), אך כמות מספרי הטלפון שניתן להרכיב מספרה אחת או שתיים מוגבלת, בעוד מספרי כוכבית ניתן למצוא בשפע. רבים אינם יודעים זאת, אך לקוח הנחשף לחברה עם מספר הכולל כוכבית נוטה להתייחס לחברה זו ברצינות רבה יותר, משום שנראה שמדובר במותג יוקרתי, גם אם מאחוריו עומדת חברה קטנה של אדם אחד.
אין ספק שהטמעת מספר כוכבית בקמפיין פרסום יכולה לשנות את כללי המשחק ולהניב תוצאות מרשימות מבחינת מודעות מותגית, יצירת לידים והגדלת מכירות. ההחזר על ההשקעה בכלי שיווקי זה עשוי להיות גבוה במיוחד, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. לכן, בין אם אתם עסק וותיק או חברה חדשה, שילוב של מספר כוכבית באסטרטגיית השיווק שלכם הוא צעד חכם שישתלם לכם ללא ספק.