מה התפקיד של מספר כוכבית בקמפיינים?
מספר כוכבית בקמפיינים הוא פתרון חכם ויעיל המאפשר לעסקים לייצר נוכחות תקשורתית אחידה, זכירה ואפקטיבית. באמצעות שימוש במספר טלפון מקוצר וקליט המתחיל בסימן כוכבית, ניתן לאחד תחת קורת גג אחת את כל ערוצי התקשורת של העסק ולהנגיש אותו ללקוחות בצורה פשוטה ונוחה. כוכבית הופכת את תהליך יצירת הקשר לחוויה חלקה ואינטואיטיבית עבור הלקוח, תוך שיפור משמעותי של יכולות הניתוב, הניטור והמדידה מצד העסק.
מספר אחד חדש, במקום כמה מספרים נפרדים
כוכבית כמספר מקוצר עבור העסק, יכולה להחליף לא רק מספר טלפון קיים אחד. היא יכולה למעשה להוביל וכן גם לכמה מספרי טלפון במקביל. מבחינת הלקוחות זה מאוד קל לשימוש ונוח. זה נכון גם מבחינה תדמיתית. אפילו מבחינת פרסומי העסק, זה הרבה יותר פשוט. לא צריך להתחיל לפרסם מספרים של סניפים שונים.
ניתן לשלב את המספר המקוצר הזה גם עם מרכזיות לעסקים. ניתן כך לתעדף מתקשרים וכן להפנות את הפונים בשעות העומס, לקווים יותר פנויים. יש אפשרות גם לשלב את מספר הכוכבית עם מערכות מתקדמות לניתוב שיחות, הקלטת של שיחות (למשל במוקדי שירות) ועוד. מבחינת הלקוח, זה לא משנה אם הגיע לסניף זה או לסניף אחר. מבחינתו, הוא פשוט התקשר והגיע בקלות לאותו עסק רצוי.
להפוך את מספר הטלפון לזכיר יותר
תפקיד חשוב אחד הינו להפוך את מספר הטלפון של העסק לזכיר, קליט ונוח יותר לשימוש. למשל – 2000* זהו מספר הרבה יותר זכיר ביחד למספר סתמי כמו 03-84564127. אם נהג שומע פרסומת שמעניינת אותו ברדיו, הוא יוכל לזכור היטב את מספר הכוכבית ולהתקשר. מספר ארוך ומסורבל פשוט יכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה.
כוכבית לשיפור התדמית
המספר המקוצר שבראשיתו כוכבית מייצג צעד קטן שנותן תמורה גדולה גם מבחינה תדמיתית. כוכבית נתפסת כמספר טלפון של עסקים חזקים, ארגונים מובילים, מותגים נחשבים. אפשר לשלב את המספר המקוצר הזה בצורה מאוד נוחה, בכל פרסומי העסק – למשל בעיתונות, ברשתות חברתיות, באתר העסק וכן הלאה.
מדידה מתקדמת ושיפור מתמיד של ביצועי הקמפיין
את המתקשרים דרך מספר הכוכבית אפשר לתעד ולהפיק מהם מידע וערך. כלומר, ניתן ליצור סטטיסטיקות של מספר המתקשרים לכל יום, לכל שבוע ולכל יחידת זמן רצויה. באמצעות כלים סטטיסטיים מתוחכמים, העסק יכול לעקוב אחר היקף הפניות דרך המספר המקוצר, לזהות מגמות ושינויים לאורך ציר הזמן ולקבל תובנות אקציוניות לגבי האפקטיביות של כל ערוץ. מידע זה מסייע בקבלת החלטות מושכלות בנוגע להקצאת תקציבי הפרסום, במיקוד המשאבים בפלטפורמות המניבות, ובמציאת דרכים לייעל את מסע הלקוח. המדידה המפורטת מעצימה את הפוטנציאל השיווקי של מספר הכוכבית והופכת אותו מכלי טקטי לאסטרטגי.
מספר כוכבית בקמפיינים – לקידום העסק
לאור כל האמור לעיל, ברור כי שילוב של מספר כוכבית בקמפיינים שיווקיים טומן בחובו יתרונות עצומים לעסק. המספר הקצר והזכיר הופך את פעולת יצירת הקשר לפשוטה ואינטואיטיבית יותר עבור הלקוח, מחזק את תדמית המותג, ומספק לארגון כלים טכנולוגיים מתקדמים למדידה ולמיקסום התוצאות. בעידן בו תשומת הלב של הצרכנים מוסטת בקלות, והתחרות על ליבם ועל ארנקם מחריפה, מספר כוכבית מעניק לעסקים יתרון ברור.
כדאי לכל חברה השואפת לצמיחה ולהובלה בתחומה לשקול בכובד ראש הטמעה של מספר כוכבית בקמפיינים כחלק מתמהיל השיווק, ולנצל את הפוטנציאל האדיר הגלום בו. בעולם בו הקליק הבא עשוי להכריע את גורל העסקה, מספר כוכבית הוא קיצור דרך להצלחה.